Friday, November 26, 2010

what a bad day

semalam sumpah memang bad day gile. apa punya malang lah hidup aku semalam. sumpah seranah mana lah yang melekat kat aku semalam. lepak McD taipan buat proposal Social Entrepreneurship. dalam pukul 2 lebih dah sampai lah sana. dari table depan kitorang beralih kat tepi cashier cuz table ceruk tuh je yang ada plug. ye lah battery lappy dah low. bukan saje pun. mula-mula okay je. takde sapa yang cari pasal. dah pukul 5 lebih nak dekat pukul 6 tuh ada suara sumbang yang macam memerli suruh kitorang blah. masing-masing dah diam. cuba nak mengamati suara katak mana tuh. sebenarnya kitorang tau makhluk mana yang bersuara tuh. tapi muka dia tak pandang kitorang kot. ek eleh, kalau kau betul-betul berani cakap depan-depan lah. apehal kau nak perli macam tuh. manusia sikit boleh tak. kalau kau buat macam tuh, aku pun boleh biadap dengan kau. u better remember that customer always right, and i was ur customer. so, be respect. if u have forgot, no worries. i will remind you ladies! lebih kurang sejam lepas tu, kitorang pun decide nak angkat kaki dari Mcd taipan yang panas tu even air-cond bukan main sejuk plus hujan kat luar. dengan perangai staff yang annoying. ah, please lah! nak balik siap bubye and say thanx. aku tau lah korang perli. like i care??

dah balik singgah giant bandar puteri. ni lagi satu bahana jahanam. aissh. macam mana lah aku boleh bodoh sangat mala tuh. aku bukan apa. rimas sebenarnya. tak pasal-pasal aku terambil sim postpaid exec 1+5. itu bill okay. efa, kau ingat kau kaya ke?? aduii. tanya kawan aku pasal benda nih. sempat pulak nak menganjing aku amik sim card pasal promoter tuh handsome. WTH dye hensem. buta ke apa. hensem apa nye. issh! sah lepas ni makin bertimbun lah problem aku nak pergi settle hal nih. dengan duit lagi. tak pasal-pasal aku tak boleh tidur kau tau tak nates. memang cilake lah kau matt. pfffffttt!

No comments:

Post a Comment