Saturday, November 27, 2010

inbox clearance

nampak tak logo tuh? haa. sekarang inbox handphone aku sebersih itulah. clean and clear. haha. ada kaitan kan. jangan nak cakap aku merapu eh. bukan apa, aku ni penggemar menyimpan text dalam inbox. tak semestinya text tu berbentuk something special. yang aku tak suka baca pun kadang aku suka simpan. sebab aku suka baca balik. ada baik dan buruknya benda nih. biasalah, apa pun mesti ada pro and cons. kalau kita simpan something dalam inbox, means kalau apa jadi, family or sapa-sapa boleh tau siapa yang paling close dengan kita time tu. so, apapun news pasal kita diorang senang nak inform. kalau tak simpan tak dapat nak tau kan. tapi since 2 years ago aku dah start tak simpan apa-apa text pun. malas. tapi tahun ni, habit aku tu datang balik. eh, aku tak suka lah. buang cepat text tu. almost 5 months, ada je benda yang aku nak simpan dalam inbox. so, 4 days ago aku pun decide nak clear kan inbox dari sebarang anasir baik mahupun jahat. haha. bapak sengal. so, my handpone was cleaned up!

3 comments:

  1. mana ada merapu. dia yang merapu. haha

    ReplyDelete
  2. kakak....suka sangat dengan post kakak..semua nya tentang realiti hidup..heheh..enjoy sgt..aha

    ReplyDelete