Monday, November 29, 2010

10 tanda aku dah mula jatuh hati dengan seseorang

  1. Setiap hari bangun pagi mesti tengok check handphone tengok ada tak text or call dari dia.
  2. Sentiasa tertunggu-tunggu call or text dari dia.
  3. Pantang handphone berbunyi belum tengok skrin pun nama pertama yang terlintas mesti nama dia
  4. Bukak fb, check notification mesti harap ada nama dia.
  5. Bila call or text tak pernah kering idea nak cakap. ada je yang aku nak cakap. tak penat-penat.tak bosan pulak tu.
  6. Sehari tak communicate dengan dia rasa lain macam jer.
  7. Bila baca text dari dia mesti rasa nak senyum. padahal kadang benda tu tak kelakar pun.
  8. Kalau tengah fb-ing, asyik nak tengok wall and update dia.
  9. Walau pun 24/7 text, tapi nak stop sekejap rasa sayang nye lah. macam kejap lagi dah tak boleh nak text.
  10. Mana pun pergi handphone tak boleh tinggal. mesti ada je kat tangan. takut dia text or call. lebih kurang macam nyawalah handphone tuh.
Kalau baca benda ni rasa macam teruknye lah aku ni. But, that's the fact man. jangan cakap korang pun tak macam ni. aku tahu korang pun mesti rasa apa yang aku alami. kalau tak semua pun, salah satu mesti ada kan. korang bayang lah ini baru mula jatuh hati. kalau dah dapat and betul-betul jatuh hati. pheuw~ mesti lagi parah kan. HAHA. dah lama aku tak rasa macam nih. bila lagi nak dapat rasa ni?

*p/s : tanda aku officially SINGLE. hp memang jarang bunyi, creds lambat habis and battery tahan berhari-hari. ROTFL! :D

3 comments: