Wednesday, November 24, 2010

habis lah kita.

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

pagi-pagi aku dah dengar lagu nih memekak dari handphone aku. bila bunyi ni kuar maknanya ada orang call. aku pun ambik lah hp aku ni kat hujung kaki katil. tengok-tengok landline num. eh, sapa pulak call aku nih. tapi macam dapat agak je kan. sebelum pick up fon tuh sempat jugak lah aku berdehem nak betul kan suara kasi stabil. konon nak nampak dah segar lah. padahal berlingkar atas katil lagi. hehe. angkat je fon ada suara 'hello. haa, ifa'. fuh! tembakan aku mengena tepat pada sasaran. Pn. Rosita Musanip call. dengan suara yang separuh segar tuh aku pun melayan. 'haa.ye saya cikgu. bla bla bla' panjang lebar dia memberi arahan. aku pun dengar setia mendengar setiap bait kata-kata hikmat tuh. mata yang tadi separuh segar secara automatiknya segar bugar macam baru lepas kena simbah air. aku punya badan pun dah tegak macam kena renjatan elektrik. sepantas kilat aku text rakan seperjuangan yang lain untuk menyampaikan amanat dari big boss. hehe. diorang punya reaction pun tak jauh beza dari aku. haha. almaklum lah. pagi-pagi dah dapat ubat pnyegar. rasakan kau. nak nak pulak dia cakap nak jumpa jumaat nih dengan paper work yg dah siap and lappy. so, guys, we better watch out for super friday! see yeah :D

No comments:

Post a Comment