Wednesday, November 24, 2010

Melodi Kasih & Me

nampak kan gambar novel dekat atas tuh? ini lah novel yang aku tengah gila baca. almaklum lah. memang sejak azali suka novel. sedang kan busy nak final pun aku sempat curi masa hadap benda alah nih. ini kan pulak masa sedia terluang kan. memang layan lah. tengah syok baca, tak sedar hampir ke penghujung cerita. masih berbaki kurang dari 10 bab je lagi rasanye. malam karang baca habis lah tuh. dah nak habis cerita baru aku sedar yang watak ZAHARA dalam cerita tuh quit same with my real character. just i may not be as hard as she. keadaan hubungan zahara pada awal cerita quit same with my situation now. tapi masa awal ajelah. plus, character fariq dalam nih pun lebih kurang sama dengan lelaki yang aku kena hadapi sekarang. tapi deri segi peribadi je lah, secara fizikal dan kerjaya yang digambar kan tuh tak sama. tak tau lah kalau ending zahara sama dengan ending aku atau tak. aku macam dah nampak lah. HAHA. no no. Just kidding. ia berbeza okay. cerita dia memang best. alah. aku nih semua novel pun best. nak nak, cerita cinta kan. haha.

No comments:

Post a Comment