Tuesday, November 23, 2010

adik dan handphone baru

merujuk kepada tajuk yang tertera di atas, dah terang-teranglah aku nak story pasal hp baru. bukan aku punya. tapi adik aku. kesahnye, adik aku nih baru dapat hp baru. mama and ayah yang kasi as present untuk result PSRA dye. bukan nak cerita pasal hp, tapi lebih kepada adik aku yang sengal ubi gajah. haha. lately nih, bukan main lah dye dok ke hulu ke hilir dengan hp bergayut kat leher. dah macam gantung puting ler gamaknye aku tengok. pagi petang siang malam dengan hp. alahai. sakit mata macik ni haa. sebagai kakak dan abang yang mithali, aku dengan adik-beradik yang lain asyik menyakat jer. nasib kau lah kan jadi anak bongsu. itulah nikmat nye. haha. kejap adik aku miscall. kejap aku text. kejap abang aku call. saje nak bagi dye excited. kau tengok dye punya lari dari halaman rumah masuk dalam rumah cari hp macam mana. macam dengar siren rumah terbakar. sekali tengok nama abang dan kakak kesayangan dye. hehe. sorry ye adik. nak nak pulak dye punya hp kira yang paling bawah lah antara kitorang semua. apa lagi. sesi menganjing pun bermula. heee~ boleh pulak dye tanya macam mana nak setting flash cam hp dye. aissh. adik, kau dah bukak jalan highway 4 lorong nak menganjing nih kat kakak kau nih. haha. sampai meleleh air mata aku gelakkan dye. dye pun bajet cool je muka. tapi sapa tahan kan asyik kena bahan. keluar jugak lah word makan kaki sedas dua dari mulut dye. aissh. adik adik. macam-macam lah kau nih. kenyang jugak lah dye makan perlian dari kitorang. brbb~ alhamdulillah :D

No comments:

Post a Comment