Monday, November 22, 2010

ridin' solo

tadi online fb tengoklah wall member. bukan main selalu lagi tukar status relationship. suddenly teringat dekat status aku sendiri yang kini menyendiri. hehe. sedar tak sedar, almost 4 months aku single. weehuu~ orang dok tanya bila nak cari replace. haihh. soalan korang nih memang cepucemas lah. jangan lah tanya soalan macam tuh. berpeluh aku nak menjawab nye. dah macam lari pecut gamak nye. bukan tak ada yang close. tipu lah kalau cakap tak ada kan. memang ada. tapi nak cakap pun susah lah. it's too complicated. nak cakap salah. tak cakap pun salah. entah lah. aku pun tak tahu apa kena. hati aku nih setia sangat dengan aku sampai takde sorang pun yang berjaya ambik lagi. haha. sengal. honestly, so far aku senang sangat-sangat dengan keadaan aku sekarang. it may be aku belum tertarik langsung dekat mana-mana guys lagi. oopss, sorry. hehe. jujur sangat lah aku nih. issh. alah. relax lah. aku pun terlalu muda untuk fikir secara serius benda-benda nih. kalau ada, adalah. kalau takde, nak buat macam mana kan. tunggu je lah. so, kita enjoyy! :P

No comments:

Post a Comment