Wednesday, July 28, 2010

super classmates

before masuk form6, benda yang aku risau adalah aku takde kawan. aku tak boleh nak dapat classmates yang macam aku pernah ada masa form1 until form5. maybe sebab ex-classmate aku dulu dah macam family. mula-mula memang tak nafi lah kan, nak rapat tuh susah sikit. lagi-lagi aku tak join orientation week, lagilah kan. masuk kelas buta-buta je lah tak kenal siapa pun. classmate aku pun semua jenis study jer. diam. cikgu takde diam. cikgu tengah mengajar apatah lagi kan. sunyi jer. lepas cuti sem ada 3 orang indian boy masuk kelas aku. yeah, that's how it begin. diorang memang funny gile! sumpah! everyday ada jer joke diorang yang tak pernah putus. time belajar ke, time cikgu ada ke. macam joker tau tak. ada jugak cikgu yang sound siorang sebab bising sangat sampai menganggu orang lain. tapi diorang buat derk jer. bravO man! tapi diorang memang best. aku tak pernah lagi jumpa indian boy yang macam diorang. kelas aku dah lah mengamalkan sistem 1Malaysia. haha. tak kira apapun bangsa, layaannnn....chinese pun oke. kaki gosipping tuh beb. haha. frens, korang memang superb. aku tak pernah menyesal masuk form6 lepas jumpa classmates macam korang. :)
superb classmates 6R1 2010 :)
karen, vivian, syikin, azlina, ang, arvind, jannah, sonia, fateha, syida, salwani, fazlin, farah, ziera, durca, jasmin, fadhil, nash, alif, saiful, dinesh, kuhan, al-jannah, thiru, debbie, selva, haney, miera, banu, yuga, nasrul.

2 comments: