Monday, July 26, 2010

budak sekolah

dulu bile orang cakap kite budak sekolah tak kesah pun. biasa je rasa. tapi sekarang bile orang cakap kite budak sekolah rasa panas jer. lagi kalau nada sinis, mengejek and so on. rasa macam nak bagi penangan seliang je rasa. ada pulak member tak guna call malam-malam buta and gelakkan aku amik form6, pakai baju sekolah, kasut sekolah, ada homework bagai. rasa macam nak maki time tuh gak. nasib baik ada pak cik aku time tuh. cover je. suke hati akulah kalau nak ambik form6 pun. yang kau nak sibuk tuh kenapa kan. g mampos lah. aku tak kacau hidup korang semua, so korang jangan lah nak kacau hidup aku. korang ambik sijil aku tak sibuk pun nak bahan. lantak koranglah kan. ini nak bahan aku macam bagos sangat. plez r. pergi cermin, tengok diri tuh dulu. bagus ke nak ejek orang. duh!

No comments:

Post a Comment