Thursday, December 10, 2009

allergic pizza

kOrg nampak pizza tuh?sedap?haa.ni aku nak citer.
awal taun harituh,mase hOliday seminggu mama bawak aku,adik n kakak aku g makan pizza.tyme tuh kan hOliday.aku manelah kuar umah kalau cuty.duk umah jer.bukan parents tak kasi,tapi aku jer.MALAS!haha.then,bila tak kuar umah lame,kena panas,aku ni senang demam sikit.(*orang kate antibOdy aku tak kuat.berani tOl dOrang cakap aku camtuh).mama dah belanje makan kan.pe lagi, makan je lah.tak disangke-sangke,balik tuh aku demam!kebetulan malam tuh memang dah plan yang abang yang sOrang tuh nak belanja makan.sO,rugilah.aku tak makan pun malam tuh.order jer,tapi tak makan.hampir seminggu gak lah aku demam.sampai satu harituh balik dari umah kenduri abang member kahwin,muntah terbelahak aku dibuatnyer.mase muntah tuh terasa pizza tuh.mejadi2 aku muntah.itulah dye sebenarnye orang degilkan (*aku ngaku tuh.huhu).dah tau demam kuar jugak.amik kau.sejak harituh,aku dah alergic makan pizza.bukan kata makan jer,bau n tengOk pun tak bOleh.lOya je tekak ni rase.huhu.orang lain sedap2 jer makan pizza.aku sikit pun tak heran dengan pizza.bawaklah banyak mana pun pizza depan aku,sikit aku tak heran!

No comments:

Post a Comment