Sunday, August 15, 2010

gadis biasa

semalam before berbuka, sempat gak aku online lepas seharian bershopping. adehh. penat tuh. sehari tanpa fb, kosong jer rasa. haha. so, aku pun online. chat dengan DIA in IM. tengah chat, tiba-tiba profile picture DIA tukar. gambar pe? gambar sorang girl tengah text kot. aku pun tanya lah tuh sapa. DIA kata tuh arwah gf DIA. aku pun oke jer r. nak cakap apa lagi kan. then, boley pulak DIA tanya aku marah ker. dengan sepantas kilat dan sebijak mungkin aku menjawab, 'eh, taklah. i suka sangat u letak gambar arwah tu.gambar ex-gf u yang cun tuh u taknak letak?' haha. kenapa lah aku jawab macam tuh. efa, kau jangan nak bajet cool lah. mengaku jer lah kau tak suke. sampai bila kau nak hipokrit! adehh. kali yang keberapa tah aku tanya DIA soalan yang sama. arwah tuh masih kat hati DIA ker. but the same explanation yang aku dapat. maybe apa DIA cakap tuh betul. aku tak nafi. tapi, jujur, sebagai seorang perempuan, aku mestilah terasa dengan tindakan DIA tuh. korang pergilah tanya mana-mana perempuan pun, dorang terasa tak bila boyfie dorang wat benda macam tuh. kalau ada yang kata tak, sumpah hipokrit. babes, jangan tipu diri sendiri oke. admit jer r. haha. kite serupa. benda tuh nampak simple, tapi hakikat nya tak. maybe tak patut nak jeles dengan orang yang dah tak ada. but macam kawan aku cakap lah. kalau kita boleh control feelings kita, apapun tak jadi masalah dalam dunia nih. aku akan try faham DIA, tapi aku harap DIA pun boleh faham aku. aku pun gadis biasa macam yang ada kat luar sana :)

No comments:

Post a Comment