Saturday, February 20, 2010

debaran menanti

result SPM = 11 MAC 2010
aduh...senak perut aku nih rasenyer tengOk tarikh keramat kat atas tuh. dari ketawa terus diam. tak bOley tidO malam beb! tidO jer terjaga. cuak bukan main. bangun awal pagi. tapi bila nak pergi . macam nak pergi menempah maut rasenyer. teringat masa nak amik result PMR dengan sekOlah takut. haha. macam-macamlah. masa UPSR befOre amik result tuh sempat lagi main dalam kelas. cOngkak lah, memekaklah pe lah. dah macam zoO kelas time tuh. tengah main tiba-tiba cikgu panggil suruh line up pergi dewan cuz result dah sampai. lagipun kelas aku yg first. kira harapan sekOlah. tuh pun bOley main tOlak-tOlak lagi. childish betOl. huhu. dah duduk atas kerusi dewan tuh baru lah nak rasa kehangatan debar tuh. sekOlah umum kat pentas. panggil nama setiap orang siap cakap kita dapat berapa. nasib baik result bez. kalau tak masuk muka dalam kain woOo. haha.masa PMR pulah dah dapat result PMR aku bOley tersalah kira jumlah A. kawan aku yang perasan. aku cakap lain. dalam paper lain. tengOk result oke, pe lagi, seronOk weyh. mana tak salah kira, gigil tangan tuh tak habis lagi. pastu sibuk dengan result member. haa, tuh la jadinya. time tuh tak sabar plak nak balik jumpa family. syukur sangat-sangat. on the way nak pergi kat kereta muka senyum jer berseri-seri. abang aku pun dah dapat agak result aku. nak tipu pun tak bOley. cahaya kat muka tak dapat nak cOntrOl dah. haha. untuk SPM yang bakal keluar nih, of cOurse aku harapkan benda yang sama jadi. even better than befOre. hOnest, cuak sangat-sangat. tapi macam yang mak aku selalu cakap. kita kena yakin dengan diri kita. InsyaAllah. aku harapkan yang terbaik untuk diri aku dari Allah atas usaha aku selama nih. pray fOr me guys. :)

No comments:

Post a Comment