Wednesday, January 6, 2010

tadi aku de terbaca kat satu blOg nih pasal 'berpatah arang selepas putus'. npe eh lepas brOke up kte perlu bermusuh. mmg r de yg kate 'nede musuh.' tp if dh smpi xnk cOntact g. xnk gnggu hidup lagi tuh bukan b'musuh ke namenyer? buang masa jer nak wat benda tu. ye lah,lagi-lagi kalau kite dah kawan lame. sayang jer frendship tuh. lainlah kalau kenal-kenal terus cOuple. tapi de ke orang camtuh? main randuk jer. haha. pelik. macam mana pun mesti kita kawan dulu kan. sepanjang pengalaman aku takde sorang pun yang bermusuh dengan aku. kitorang still cOntact untill nOw. siap bOley share pasal bf/gf lagi tuh! huhu. akhirnya hubungan tuh tak bermaksud hubungan kita sesama manusia terputus terus. bak kata orang 'berpatah arang'. tak lah terfikir sampai macam tuh sekali.aku sememangnya bukan jenis yang macam tuh even kitOrang gadO besar time clash tuh. tapi bila dOrang dtg lek dOrang rase segan sendiri cuz dOrang taw salah dOrang mase clash tuh! haha. padan muke. aku relax jer. well, kita ni manusia kan. masing-masing de persepsi sendiri. terpulanglah.

No comments:

Post a Comment