Saturday, January 16, 2010

semalam first tyme aku main silat. pergh! bOley tahan. malu tuh memang lah kan. rasa macam nak masukkan muka dalam baju. tapi family dah push banyak kali. lagipun cOusin pun datang ajak jOin. sO, terpaksa tebalkan muka main silat. nasib baik cik man tak bawak budak rawang. kalau tak, lagi malu weyh! aku pun tak tau lah nape malam tadi aku blur sangat. nak ingat step dye bukan main payah lagi. tersumbat apa otak aku nih. dah syOk main tuh bese lah kan. kaki dah mula sakit. menggigil bhai.! nak tak nak diam gak lah kan (ye r aku diam. merungut tak sudah. huhu) duk dengan cOusin aku & abg ipar. memang bez. ketawa je kjer. langkah tunggang laggang tapi ketawa je taw. pe nak jadilah aku nih. haha. after silat habis family ajak pergi dinner kat luar. masing-masing dah penat. aku rase nak tidO jer dah. tapi perut lapar gila. sO, fOllow gak. pagi tadi aku de kelas mOtOr. harini aku naik titi failed betul. asyik jatuh jer. mana tak nye. kaki aku menggigil. kurang ajar tOl! nak start mOtOr pun bukan main seksa lagi. bila lah nak elOk otOt ni weyh!

No comments:

Post a Comment