Tuesday, October 13, 2009

diari

hey u!.yeah,dh lme aku tak update blOg.gler malas weyh! tak taw nak cakap camne.sO,aku gagahkan hati untuk update blOg even pOst tah pape.haha.pagi tadi g JPN kt PU cuz nak tukar ic.thanx gOd,prOses dye tak lame even aku sendiri tak sempat duduk kat kerusi,dah kena panggil.oke.then teman k.lOng g bfast kt maple sebelah tuh cuz dye nak makan.aku pOse plak.dye tak nak.aku pakse.after that g OTK.mma nak beli barang intan untuk balik asrama.Next destinatiOn,mma nak beli lauk kt kdai Pak Lang.dOrang ni pn satu,tadi kt OTK tak nak beli.haih.mma tanya nak masak ape buka jap g.well,aku?ikan sambal.haha.pe pun yang sambal,sume aku bedal!even tengah sakit perut.haha.tuh mmg fveret akuh r.lauk len?tak lyn.huhu.blek tuh wat egg tart.k.lOng ajr.kurang menjadi cuz tgn aku ni krs ckit bab2 nak kna uli2 nih.mmg tak ske weyh.tak sabar nak bbuker.minum air.haus seyh!

No comments:

Post a Comment