Monday, August 17, 2009

worried

1st day trial. ok lah. but +math macam bese. xyah cakap pun dah taw kan. pagi tadi aku bangun macam bese. siap2 nak g skul. befOre g skul aku jalankan respOnsible aku as daughter. salam mama & ayah. mula2 salam ayah. mase salam ayah tulah dye. ayah tarik & peluk aku, gosok badan & kepala aku. then he said :
ayah : buat betul2 eh uteh.
aku : yer.
ayah : bace bismillah dulu. jangan fikir bukan2.
aku : yer.
then aku keluar. salam mama pulak. mama pun cakap benda yang sama.
mama : buat betul2 uteh. jangan main2.
aku : yer.
mama : ingat taw.
aku : okeh.
aduh. aku tak suka mereka cakap begitu 'cuz even dOrg xcakap pun aku taw pe harapan dOrg. bler dOrg ckp cmtuh, wat aku lagi wOrried.
nyway, thanx fOr ur cOncern 'n wish me luck mOm, dad !

No comments:

Post a Comment