Friday, August 14, 2009

diari 5B

dua hari b'cuti, naik sekOlah agak mengejutkan aku bila ada yang berubah. baru dua hari tuh aku cuti. majOriti classmate aku dah mula study & dO revisiOn fOr trial exam next week. fuh! terkejut gila sebenarnye. yelah, bukan snang nak tengOk dOrg study. huhu. masing2 cuba memanfaatkan masa yang t'luang sebaik mungkin. de je keje yang dOrg wat. g padang fOr PJK pun bwk bku same. they make me prOud wif them! but at the same time, sOme of us still de yang macam endah tak endah jer dengan trial next week. playing there & here. entahlah. lantak dOrg. that's their feauture.nOt me ryte.? sejak kebelakangan nih, aku malas cikit nak study. tapi tadi, tgOk mmbe bukan men khusyuk lagi study, aku pun wat same r. tak pasal2 hari ni aku straight study. nO playing okeh! thanx dear fren 'cuz dah naikkan semula semgat aku nak study. cikgu bm cakap lame xnampak aku.hOliday ker.? alah,perli akulah tuh. baru dua hari cuti dah rindu ke cikgu.? dye tnye aku demam ker.? aku pun ye kn jer. haha. suddenly, rase cam tensiOn gler r dgn study nih. tak sbr nak hbs.!

No comments:

Post a Comment